Wednesday, February 26, 2014

یادداشت های روزانه نیما یوشیجNIMALOGY:NOTES

نیما هنوز امیدی ندارد که شعر ها و یاد دا شت هایش بماند زیرا آنها را که برای گردآوری آثارش در نظر گرفته چندان مورد اعتمادش نیستند و هنوز سیروس طاهبازی پیدا نشده که این بر تک امر را به دوش بکشد , و یا پسرش شراگیم که یاد دشت ها را روانه ی چاپ کند .از این روست که نیما نومید و پکر و غمگین است 
یادداشت های روزانه نیما یوشیج
به کوشش شراگیم یوشیج چاپ سوم ,مروارید تهران,ص ٢٤٠ 
خانه ي یوش من خراب می شود،سهم جنگل را پسر عموهای من می خورند، نه کسی دارم علاقمند (یعنی دریابد که کدام شارلاتان نمی آید نوشتجات مرا در ببرد و معخوذ به حیا نشده به دست آنها نمی دهد ...نه مرا فرزندی می باشد برو مند.....
من می میرم و آثار شلوغ و درهم و برهم من می ماند و از بین می رود.
به من زمان زندگی من کمک نکرد که بتوانم در آرامش کامل کار بکنم ......اینقدر پکر و غمگین بودم که خود را فراموش می کردم .

No comments:

Post a Comment